2009. március 23., hétfő

Vegas és sok séta

Bocsánat, hogy ennyi ideig nem jelentkeztem, de nagy utazásban voltam, megérkeztünk Las Vegasba. Nagyon jó hely, és nagyon sokat visznek sétálni, mert az elmúlt héten gyakorlatilag strandidő volt, úgyhogy napi 4-5 alkalommal is voltunk sétálni.

Van egy közeli park, oda szoktunk menni, néha vannak ott más kutyák is, jól eljátszunk.

Még a medencéhez is bevittek, pedig elvileg oda nem szabadna kutyáknak menni, de elbújtattak a sarokban :). Ma megtámadott egy macska... Jó, ok, az én hibám is, nem kellett volna piszkálni a négy kiscicájával...

Az úgy volt, hogy néha vannak ilyen macsekok erre, akkorák, mint én, és nem félnek tőlem. Csak ott ülnek, és nem mozdulnak, akkor sem, ha ugatok rájuk. Most is nézegettem ezt a macsekot, de szoptatott négy kis feketét, és nem volt túl barátságos. Abban a pillanatban, amikor közelebb léptem, fogta, és nekem támadt, én meg nyüszítettem, majd megint nekemjött. Megint csak sírtam, majd a gazdi megmentett.

De azt nagyon élvezem, hogy állandóan jövünk-megyünk, voltunk megnézni a Hoover Dam-ot is, az egy nagy víztározó. Ott piknikeztünk, meg kénytelen voltam fürdeni is a tóban, mert újabban szeretek meghemperegni más kutyák piszkában, és olyan büdös voltam, hogy megmostak mosogatószerrel és háromszor beledobtak a tóba :D De legalább megmuttam, hogy milyen jól tudok úszni ;)

1 megjegyzés:

  1. Szóval kis büdi voltál :-)))
    A cicákkal vigyázz! (és főként ne kergesd őket nagyon...:-))

    VálaszTörlés