2009. február 1., vasárnap

Gazdi nélkül

Elutazott a gazdi, és itt hagyott Elliottal. Elég jó dolgom van így is, de nincs főzött kaja :(

Voltunk kedden kutyaiskolában, de úgy döntöttem, hogy nem vagyok hajlandó trükköket előadni ugyanazokért a lazac- és szalámifalatokért, amikért otthon igen. Mégiscsak kutyaiskolában vagyunk :) Úgyhogy jött a bacon meg a sülthús, mindjárt már lett a szitu... de a gazdi eléggé bepipult rám, és kezd lemondani arról az ötletéről, hogy nagy agility-bajnok leszek. Pedig szerintem lehetnék :))))

Azt mondja, hogy ez az első és utolsó tanfolyam, mert úgy látja, hogy nem élvezem a dolgot, ami egyébként nem áll messze a valóságtól. Valahogy a magyar kutyaiskola sokkal jobb buli volt.

Gazdi eléggé kezd kiakadni, hogy állandóan válogatok a kaják ügyében és kb. semmi mást nem vagyok hajlandó megenni, csak a húst. De hát mégiscsak kutya volnék vagy mi a szösz, nem? Hát mi mást ehetnék?

Egyébként rendszeressé vált, hogy a gazdi úgy próbál tőlem "lopni még egy fél órát" reggel, hogy felenged az ágyikóba, mert akkor csöndben vagyok még egy kicsit. Nem mondom, nincs ellenemre, jó puha és finom meleg :)

Holnap már jön haza, akkor megint jó világ lesz és zajlik majd a kényeztetés :) Hiába, jó helyre tettem azért a kicsi fenekemet ott a mediterrán spanyol kisvárosban annak idején ;) Jujj, még adós vagyok a történet végével, hogy hogyan is kerültem Kanadába. Na, majd legközelebb elmesélem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése