2009. január 19., hétfő

Azt hiszem, rá lettem szedve

A gazdi fogta magát, és elkezdett játszadozni a kajámmal. Ilyen szárazkaja. Egész jó fajta, Wellness a neve, és fincsi is. Szóval ott dobálta az orrom előtt a bogyókát, jobbra, balra, aztán én meg huss, bekaptam. Erre kivett egy másikat a tálkámból, és azt kezdte dobálni, azt is huss, bekaptam. Jött a harmadik... negyedik... és így tovább. Míg el nem fogyott az egész. Aztán mondta a gazdi, hogy van másfajta, azt is szeretem, és azt kezdte dobálni. Aztán csak azt vettem észre, hogy jól is laktam. Így viszont nem kaptam finom főzött húsos vacsit :( Rá lettem szedve...

Holnap megyünk kutyaiskolába, már nagyon várom, mert mindent megtanultam a múlt óráról ám.

Valamit még nagyon akartam mesélni, de elfelejtettem. Hát hiába, Elliott is mindig mondja, hogy akkora az agyam, mint egy dió :(. Nemsokára megyünk Elliottért, most jön haza. Megyek is, nehogy elkéssünk...

1 megjegyzés:

  1. Mi lesz, ha vége lesz a kutyaiskolának? Diplomás kutyaként mindenféle vezetőállásba kerülsz? :-))
    Vagy egyszerűen csak kergeted a mókusokat tovább, csak még okosabban? Gazdi versenyeztetni akar majd? (Ez a versenyszellem nagyon benne van ám :D...)

    VálaszTörlés