2009. január 17., szombat

Egyre jobban tetszik ez az agility

Ebben a kutyaiskolában nagyon jól kioktatták a gazdit, mert most minden nap kapok pulykahusit vagy lazacos csemegét. Egy-két dolgot csinálni is kell érte, de az meg sem kottyan. Vagy feküdni kell, vagy egy kis sámlira felugrani, esetleg azon lefeküdni, vagy egy fehér kör célpontot bökdösni a nózimmal :) Már mindegyik nagyon megy :)

Ma jól kicseleztem a gazdit. Azt hiszi engem át lehet verni :))) Csinált nekem ilyen kotyvalékot, beletesz mutatóba némi húst a kutyakonzervből, aztán hozzárak kutya szárazkaját meg rizst meg húsleveskockát, hogy azt higgyem, az egész húsos. De én rájöttem ám :) Ha kifújom az orromon a levegőt, akkor le tudom dugni az orromat a leves aljára, és ugye ott van a husi. Így meg tudom enni a finom husikat anélkül, hogy a levest vagy bármi mást meg kellene ennem. Azért a gazdi nem örült, amikor látta a híres "Flopó buborékot fúj" produkciót :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése