2009. január 15., csütörtök

Második agility óra

Ez már jobban sikerült, mint az első. Egy kicsit többet ugrándozhattam, bár én még mindig keveslem... Meg ez a találjam ki a gazdi gondolatait buli megint nem vált be :) Viszont nagyon sok pulykahusit kaptam :DDD Más butus kutyusok hajlandóak megenni mindenféle egyéb mesterséges bogyókat jutalomként. Velem is próbálkozott a gazdi, de ha eleget húzom a számat, akkor előbb-utóbb előkerül a pulykahusi :)

Bár egyébként volt egy, amit kaptam, az lazacos csemege volt, finom lazac illata volt, jó erős, az ízlett. A legjobb pedig az volt, hogy tegnap úgy döntött a gazdi, hogy gyakorolunk, úgyhogy megint kaptam rengeteg finom pulykahusit :) Teccik ez az agility :D

Egyébként mivel elvitték az autót, amivel a gazdi tilosban parkolt, így gyalog sétáltunk haza a kutyaiskolából. Hát, jó kis túra volt. Meg hideg is, de végülis mozogtunk, úgyhogy nem volt gond. Kezd errefele nagyon hideg lenni. Azt hallottam, hogy ma reggel -26 fok volt. Szerencsére én még akkor alszom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése