2009. január 10., szombat

Kong.. king-kong

Kongnak hívják állítólag ezt a kütyüt, még életemben nem hallottam róla. A gazdi látta meg a kutyasuliban, Elliott meg ismerte is, hogy van ilyen, de akkor még nem vették meg nekem. Végül kisebbet kaptam, amit pont jól tudok rágicsálni. A trükk az, hogy nagyon finom falatokat tesznek bele. Ez gyakorlatilag egy henger, lyukkal a közepén, gumiból. Majd rakok be róla képett valamelyik nap, ha lesz kedvem.

A lényeg, hogy a kaja nem jön ám csak úgy ki belőle, ha nyújtogatom a nyelvemet. Megvan a kis trükkje, hogyan lehet kicsalni. Eleinte pulykasonka volt benne :) Aztán most a gazdi elhatározta, hogy átszoktat a kutya jutalomfalatokra, ezek kis sajtos falatkák, nem rossz, de a pulyka finomabb. Mondjuk úgyis tudom, hogy enyém lesz a pulyka, mert Elliott holnap elutazik, a gazdi meg nem nagyon eszi azt a pulykát :) Mennyibe fogadunk, hogy az én tányéromon fog kikötni? :))))

Egyébként azt hiszem, kicsit megfáztam :( Nem vészes, de nem érzem 100%-osnak magam, és nagyon gyakran kell pipilni. Remélem, hogy semmi komoly, és egy-két napon belül jobban leszek.

2 megjegyzés: