2009. január 5., hétfő

Nemsokára megyek kutyaiskolába

Ma nagyon fura dolog történt. Elindultunk reggel sétálni, és alig jutottunk el pár háznyira, a gazdi visszafordult. Nagyon megijedtem, mert éppen végeztem a ... khm... nagy dolgommal, és azt hittem, hogy máris megyünk haza. Aztán kiderült, hogy csak az a nagy pohár maradt otthon, amibe a gazdi minden reggel fekete folyadékot rak, és azt issza egész séta alatt. Egyszer hagyta, hogy megkóstoljam, és nagyon izlett. Az még Magyarországon volt. De akkor is csak azért, mert kiömlött a földre, én meg felnyaltam. Mindenki nevetett rajtam, azt mondták, kutyák nem isznak kávét. Pedig én kutya vagyok :)

Na, aztán elindultunk újra. Erre még csak egyszer jártunk, akkor is csak azért, mert kiengedett a gazdi hátra, a kertbe, én meg kicsit messzebbre merészkedtem. Akkor egy hölgy elkapott és bevitt a sarki közértbe, ők pedig felhívták gazdit, és jött értem. Azóta nem engednek ki a kertbe póráz nélkül :(

Szóval elmentünk a közértbe, vettünk tejet, aztán hazafele másfelé jöttünk. Úgy láttam, mintha a gazdi nem nagyon tudná, hol vagyunk, hihi :))))) Én persze tudtam. De aztán ő is megtalálta három utcával később.

Ma este nagy dolog fog történni. Gazdi mondta, hogy elvisz a kutyaiskolába, mert be kell fizetni a tanfolyamot. Holnaptól fogok járni. Már nagyon várom, gazdi szerint nagyon okos blöki vagyok. De persze minden gazdi ezt mondja, nem?

Kicsit meséljek tovább magamról és arról, ahogy kezdődött az életem? Amikor gazdi megtalált, nagyon örültem. Kaptam ételt, házikót, aztán három nap múlva nagyon megijedtem. Mindenki elment. A gazdi is, meg Elliott is, meg a két idősebb ember is. Ott maradtam egyedül az udvaron. De aztán jött egy másik hölgy és úr, meg volt egy kisfiú és egy kislány, és volt nekik egy nagyon aranyos fekete kis kutyájuk, akkora volt, mint én. Nagyon sokat játszottunk. Átvittek az ő házukba, egy utcával volt csak arrébb, vigyáztak rám, jól éreztem magam. Volt játszópajtim is, meg a gyerekek is szerettek. Egy hét múlva jött csak vissza Elliott, hallottam, hogy valami üzleti úton volt Amszerdamban. De a gazdi csak sokkal később jött vissza, közel egy hónapig volt távol. Azt hittem, már vissza sem jön, és nem lesz a gazdim mégse.

De aztán visszajött, és megint minden nagyon szép és jó volt. Nem sokkal később hatalmas utazásra került sor, de arról szerintem majd csak később írok. Mondtam én, hogy kalandos életem volt már eddig is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése