2009. január 18., vasárnap

Pórul járt gazdi

Tegnap a gazdi lespórolta az esti sétámat. Ez most először fordult elő, pedig már másfél hónapja Kanadában vagyok. Nade szerintem ilyet nem csinál többet :) Reggel negyed kilenckor felkeltettem, mert hát a szükség nagy úr...

Elkezdett siránkozni, hogy csak még egy fél órácskát hadd aludjon :) Mert egyébként 9-10 körül szoktam csak kelteni. Végül még fel is vett az ágyikójába, hogy hátha ott a jó puha melegben még alszom kicsit. (Miért van az, hogy a gazdi ágyikója mindig sokkal puhább és kényelmesebb, mint az enyém?) Pedig Elliott megtiltotta, hogy az ágyra menjek (psssszt). Megkönyörültem rajta, és hagytam még egy fél órát szunyókálni, de aztán kérlelhetetlenül kivertem az ágyból :D

Azt mondta, soha többet nem spórolja le az esti sétámat. Nagyon helyes :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése